CrossDuathlon ŻYROWIK 2011 - ZAPRASZAMY!
Już 20 sierpnia bieżącego roku Stowarzyszenie Nasze Dziedzictwo z Żyrowej po raz drugi organizuje zawody sportowe w CrossDuathlonie ŻYROWIK 2011. Tym razem będą to jednocześnie zawody o Puchar Marszałka Województwa Opolskiego oraz Mistrzostwa Zdzieszowic w tej trudnej dyscyplinie sportu. Zapraszamy wszystkich chętnych do wspólnej rywalizacji i do zapoznania się z regulaminem zawodów.
- CrossDuathlon o Puchar Marszałka Województwa Opolskiego
- Mistrzostwa Zdzieszowic w CrossDuathlonie
Urząd Miejski w Zdzieszowicach
Szkoła Tańca Orian-Show
Propagowanie multi-sportów na terenie Opolszczyzny
Promocja wsi Żyrowa
Ukazanie piękna parku krajobrazowego GÓRA ŚWIĘTEJ ANNY
20.08.2011 (sobota) start 12:00
Żyrowa (w pobliżu Zdzieszowic)
Ul. Ogrodowa 7
Udział w charakterze zawodnika dostępny dla osób powyżej 16 roku życia, kobiet i mężczyzn po uprzedniej rejestracji internetowej i uiszczeniu opłaty startowej w kwocie 30zł na konto:
BS w Gogolinie oddział Zdzieszowice
Anna i Piotr Orian
11 8883 1015 3003 3000 2454 0001
Tytułem CrossDuathlon, imie i nazwisko
Wpłaty do dnia 15.08. 2011
W ramach wpisowego uczestnicy otrzymują w pakiecie startowym: medal, techniczną koszulkę z nadrukiem, drobne upominki- gadżety a po zawodach poczęstunek i dobrą zabawę (losowanie nagród i roweru MTB)
Istnieje możliwość zapisów i wpłaty 20. 08. 2011r. bezpośrednio w biurze zawodów do godziny 11:00. Opłata startowa w dniu zawodów 40zł
Zawodnicy niepełnoletni dokumentują pozwolenie udziału w imprezie poprzez przedstawienie oświadczenia rodzica(opiekuna).
Każdy zawodnik podpisuje oświadczenie woli o starcie na własną odpowiedzialność.
Do startu dopuszczeni są wyłącznie zawodnicy dysponujący rowerami MTB lub Trekingowymi wraz z kaskiem ochronnym.
96% drogi polne i dukty leśne
Trasa urozmaicona zjazdy i podjazdy (anglosaska) o przewyższeniu +/-150m
3km bieg, 6km rower, 3km bieg, 6km rower i 3km bieg (pętle powtarzane) suma 21km
6km bieg, 8km rower, 6km bieg, 8km rower i 6km bieg (pętle powtarzane) suma 34km
W tym starcie klasyfikacja tylko w kategorii generalnej.
UWAGA!!! Trasa „HARDCORE” możliwa tylko, gdy zgłoszonych zostanie minimum 20 osób!!!
klasyfikacja generalna kobiet i mężczyzn
M16-20 kat. Juniorska (roczniki 1995-1991)
M21-29 kat. Młodzieżowa (roczniki 1990-1982)
M30-39 kat. Senior (roczniki 1981- 1972)
M40+… kat. Masters (roczniki 1971-…)
K16-20 kat. Juniorska (roczniki 1995-1991)
K21-29 kat. Młodzieżowa (roczniki 1990-1982)
K30-39 kat. Senior (roczniki 1981- 1972)
K40+… kat. Masters (roczniki 1971-…)
W przypadku małej ilości osób w danej kategorii organizator zastrzega sobie prawo do połączenia kategorii
Miejsca 1-3 w kategorii generalnej- puchary
miejsca 1-3 w kat. wiekowych- medale
Każdy uczestnik otrzyma dyplom (certyfikat uczestnictwa) oraz oddychającą firmową koszulkę z nadrukiem
Losowanie nagród rzeczowych wśród uczestników
8:00- powitanie i odprawa wolontariuszy
8:30 ostatnie zabezpieczenie trasy
9:30- otwarcie biura zawodów
10:30- otwarcie strefy zmian (sprawdzanie sprzętu)
11:00- zakończenie weryfikacji zawodników
11:30- zamknięcie strefy zmian
11:45- oficjalne otwarcie imprezy oraz odprawa techniczna zawodników przy strefie zmian
12:00 START (bieg 3km)
Ok. 13:15 pierwszy zawodnik na mecie
Ok. 15:00 ceremonia rozdania nagród
16:00 oficjalne zakończenie imprezy i pożegnanie zawodników
Zawody odbędą się bez względu na warunki pogodowe
Trasa może ulec zmianie
Zawodnicy startują na własną odpowiedzialność
Impreza będzie zabezpieczona medycznie (ambulans)
Noclegi na własną rękę (osobiście polecam dom pielgrzyma na Górze Św. Anny Tel. 77 4625301)
NOWOŚĆ!!! Losujemy nagrodę publiczności....
Wszelkich informacji udziela koordynator zawodów Piotr Orian tel. 604589483